Sophie Molhan

#15 – 53 jaar oud – Nisramont – Zelfstandig

Voordelen voor de gemeente

Concreet Vooruitziend Vooruitziend Rigoureus Preventief Feestelijk

Biografie

“Mijn prioriteit is om onze gemeenschap naar een hoger niveau te tillen, met respect voor iedereen.”

Als koppel met twee zonen, Grégoire (25) en Baptiste (17), woon ik al meer dan twee jaar in het charmante dorpje Nisramont. Ik heb 20 jaar lang samen met de vader van mijn kinderen een hotel-restaurant beheerd.

In september ben ik al 13 jaar zelfstandig manager van het Total benzinestation in onze stad. Tegelijkertijd ben ik altijd betrokken geweest bij mijn lokale gemeenschap. Ik ben nog steeds actief in verschillende commissies, ben voorzitter van de oudervereniging en ben al meer dan 10 jaar lid van de AAT en het Syndicat d’Initiative. Ik heb de Druide-markt en de “La Roche en Hiver”-markt opgezet en georganiseerd en sinds 2019 ben ik voorzitter van de SI.

Na de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 werd ik verkozen tot wethouder voor toerisme, handel, cultuur en jeugd. Op 9 juni jongstleden nam ik als 4e plaatsvervanger deel aan de federale verkiezingen en behaalde een eervolle score van 4254 stemmen. Ik ben altijd in staat geweest om deze verschillende verantwoordelijkheden op onpartijdige wijze te combineren om vooruitgang te boeken in de kwesties die mij zijn toevertrouwd, in dienst van het algemeen belang.

Motivaties

  • Ik ben me terdege bewust van het belang van het ontwikkelen en onderhouden van verschillende gebieden om ieders levenskwaliteit te verbeteren. Ik vecht voor het behoud en de opwaardering van het natuurlijke en culturele erfgoed van onze gemeente, dat essentieel is voor duurzame economische activiteit en toerisme.
  • Ik wil ondernemersdynamiek ondersteunen met respect voor anderen en eerlijkheid. Ik moedig ruimdenkendheid en positieve uitwisselingen tussen generaties aan. Ik ben van nature resoluut positief ingesteld en mijn sterke karakter drijft me ertoe om dingen en mijn projecten tot het einde toe door te zetten.

ensemble

op de sociale media